Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat

Tipo de equipamiento: 
Altres equipaments
Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat

El Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat, subvencionat per la Regidoria de Benestar Social de l'Excm. Ajuntament d'Alacant i pel Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, és un servei gratuït d'Informació, Orientació i Assessorament que es crea amb l'objectiu de donar resposta a la problemàtica amb la qual es troba el col·lectiu de persones amb discapacitat.

A qui va dirigit?

A totes aquelles persones amb una discapacitat igual o superior al 33% i/o els seus familiars.

Què ofereix el servei?

Informació, orientació i assessorament sobre:

  • Recursos.
  • Ajudes.
  • Legislació.
  • Habitatge.
  • Transport adaptat.
  • Tràmits i gestions.
  • Accessibilitat i eliminació de barreres.
  • Oci i temps lliure.
  • Gestió de queixes i suggeriments.

L'accés al Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat és completament accessible i el trànsit dins del mateix està lliure de barreres físiques.

Com accedir al servei?

  • Sol·licitant cita prèvia a través del telèfon.
  • Per correu electrònic.
Ubicación: 
Calle
Cronista Joaquín Collía
5
03010