El Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat, subvencionat per la Regidoria de Benestar Social de l'Excm. Ajuntament d'Alacant i pel Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, és un servei gratuït d'Informació, Orientació i Assessorament que es crea amb l'objectiu de donar resposta a la problemàtica amb la qual es troba el col·lectiu de persones amb discapacitat.
A qui va dirigit?
A totes aquelles persones amb una discapacitat igual o superior al 33% i/o els seus familiars.
Què ofereix el servei?
Informació, orientació i assessorament sobre:
- Recursos.
- Ajudes.
- Legislació.
- Habitatge.
- Transport adaptat.
- Tràmits i gestions.
- Accessibilitat i eliminació de barreres.
- Oci i temps lliure.
- Gestió de queixes i suggeriments.
L'accés al Punt d'Informació Municipal sobre Discapacitat és completament accessible i el trànsit dins del mateix està lliure de barreres físiques.
Com accedir al servei?
- Sol·licitant cita prèvia a través del telèfon.
- Per correu electrònic.