Baixa d'una persona en el cens de demandants de vivendes públiques en arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante

L'objecte del present tràmit és:

  • La Sol·licitud de baixa d'una persona en el Cens de Demandants de Vivenda Pública en Arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante.

Observacions:

  • L'eixida de persones de la unitat de convivència requerirà únicament del consentiment exprés de les persones sortints
  • L'única documentació que acompanyarà a la Sol·licitud de Baixa d'una persona, serà el DNI o NIE de la persona sol·licitant i/o representant de la unitat convivencial i el document de consentiment firmat pel membre major de 14 anys que s'haja donat de baixa de la unitat convivencial.

Des del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante, es prestarà atenció personalitzada per a l'emplenament de la sol·licitud d'inscripció, així com orientació i assessorament en la tramitació d'aquesta, per via presencial, prèvia cita prèvia en la seu del Patronato de la Vivienda en la Pl. Santíssima Faç, 5, 03002  Alacant i/o telefònica → 965 20 63 29 - 965 20 63 64 - 606 62 42 54, en horari d'atenció de 09.00 a 13.30 hores o a través d'aquest ENLLAÇ

Requisits generals

  • Estar inscrites en el Cens de demandats de vivendes públiques en arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante.
  • Estar inscrites en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana.
  • Comptar amb l'empadronament com a resident a la ciutat d'Alacant, almenys els dos anys anteriors a la data d'inscripció.
  • Que tinga necessitat de d'habitatge de conformitat amb la clàusula dotzena de les bases generals.
  • Que el còmput dels ingressos de la unitat de convivència no excedisca el que regula els requisits específics.
  • Destinar la vivenda a residència habitual i permanent de la unitat de convivència adjudicatària.

Forma de presentació

Aquest model específic de presentació de sol·licituds de baixa d'una persona és d'ús obligatori pels interessats, no admetent-se altres formularis i models de presentació, de conformitat amb l'article 66.6 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Electrònica

A través de Seu Electrònica amb firma o identificació electrònica

Presencial:

  1. Per a realitzar el tràmit de manera presencial a les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) cal sol·licitar cita prèvia: Les cites prèvies de les OAC 'Cervantes' (C/Cervantes, 3), la OAC 'Sèneca' (C/Portugal, 17) i la OAC 'Gastón Castelló' (C/Pi Sant, 1) se sol·licitaran a través del telèfon 010 o 900153862 o a través d'Internet en: citaprevia.alicante.es:  'Tipus de servei'>'Servei d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC)' > 'Gestió'>'Tràmits Municipals. La instància ha d'estar degudament emplenada i signada. La documentació ha d'aportar-se sense engrapar, sense clips i sense enquadernar. D'esta manera, el tràmit de presentació es realitzarà de forma més ràpida.
  2. Per qualsevol de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  3. A través de les oficines de Correus:

Si es realitza l'enviament de manera ordinària cal portar original i còpia de la sol·licitud i de la documentació que s'acompanya i un sobre obert. Correus cunyarà el primer full de l'original i còpia de l'escrit a presentar. L'original es ficarà dins del sobre (amb identificació de la data en què s'ha presentat al cuny), i la còpia se'ns retorna (amb la mateixa identificació al cuny, que ens servix d'acreditació "d'entrada" per al compliment de terminis per part nostra). Correus l'enviarà com a carta certificada, que ha de dirigir-se a la següent adreça:

Ayuntamiento de Alicante
Registro General
C./ Portugal, 17
03003 Alicante

A més, les oficines de Correus disposen de servici ORVE per a registre i enviament instantani de documents a les Administracions Públiques del país. El codi ORVE de l'Ajuntament d'Alacant és el L01030149.

Presentació
Documentación a presentar: 

L'única documentació que acompanyarà a la Sol·licitud de baixa, serà:

  1. Copia del DNI o NIE de la persona sol·licitant i/o representant de la unitat convivencial
  2. Document de consentiment firmat pel membre major de 14 anys que s'haja donat de baixa de la unitat convivencial.

Formas de Presentación